Friday, March 26, 2010

Aku Kini KemBaLi Lagi...

akuzue datang lagi ni.......


assalamualaikum pembuka bicara.... setelah lama aku tinggalkan dunia blog buat sementara kerana banyak urusan yang perlu aku jaga hehe...padahal sebenarnya aku lupa password haha..

aku kembali lagi.....hurm....kali ini aku datang lagi nak cuci serawang yang banyak sangat kat blog aku ni sebab dah lama sangat2 dia aku tinggalkan begitu sahaja...kali ini aku kembali masih lagi kekal sebagai seorang pelajar...tapi tidak lagi di UiTM sebaliknya di UPSI kini.... (sudah suratan aku akn mlanjutkan plajaran disini)hehe....

aku kembali lagi dengan harapan blog ini akan aku murnikan lg dgn pelbagai info yang lebih berinfomasi dan terkini...diharapkan aku x lagi menyembunyikan diri....hihi..(sembunyi dari pengutip hutang ni.....)lalalallalalla....yela dulu aku pelajar degree kini dah master so diharapkan aku menjadi lebih matang lagi.....hurm...boleh ke agaknye??? pasti boleh....yakin....

aku kembali lagi untuk memberitahu status aku kini seorang pelajar sarjana pendidikan sains sukan....hampir untuk menamatkan semester yang pertama ini...diharapkan Allah memberi lorongan jalan yang baik serta permudahkan segala perjalanan pembelajaran ku sepanjang semester pertama di Upsi ini...aminnn...

so...aku rasa cukup sekadar di sini dahulu untuk lembaran baru dalam proses menyelamatkan blog ku yg cukup beserawang kini....cukup lah bersihkan sekadar yg aku mampu dulu yer...hehe..




akhir kata....sesungguhnya aku windoooooo kawan2 degree ku dulu....uwaaaaa saat yang manis untuk dikenang(eh apa kena mengena lak ni)....hehe


daaaaa....semoga bersua lagi di post akn dtg...lalalalalalala=)

No comments: